2012. november 22., csütörtök

Üdv mindenkinek!

András vagyok, 21 éves mérnök-hallgató, és nagyon szeretem a science fictiont. Rengeteg filmet és könyvet láttam és olvastam már a műfajban, de mostanában úgy kezdtem érezni, hogy szörnyen hiányos még a tudásom. Épp ezért elkezdtem kutatkodni a weben, hogy valami iránymutatást találjak elmém pallérozásához.
Na jó, nem kell megilyedni, nem vagyok mindig ilyen pátoszos. A lényeg, hogy az IMDb-n találtam egy lisitát "Science fiction filmek, amiket látnod kell" címmel. Átnéztem, konzultáltam édesapámmal (aki szintén SF rajongó, és akinek a véleményében mindig bízok) és arra jutottam, hogy ez tökéletes a célra. Ekkor körvonalazódott fejemben a projekt, melynek első bejegyzését éppen olvassátok. Ugyan nem vagyok szakértő se filmek, se újságírás terén, úgy érzem elég jó beszélőkém, és elég jó véleményalkotó képességem van, hogy minden filmről össze tudjak dobni egy pár perces szöveget. Hiányosságaim és képességeim végeredménye valószínűleg az lesz, hogy a bejegyzések inkább személyes véleményemet fogják tükrözni, de remélem néhányótokat azért érdekelni fogja a dolgo. Remélem sikerül kedvet csinálnom egy-két filmezős estéhez is.
A projekt technikai részetei a következők: van ez a 110 filmet tartalmazó lista. Mivel a 110 nem egy túl érdekes szám, én még kibővítem a méltán hírhedt Űrgolyhók című paródiával. Az így kapott 111 műalkotást igyekszem legfeljebb egy év alatt abszolválni, és jelenteni nektek felfedezéseimet.
Előfordulhat, hogy néhány könyvről is fogok írni, téli és nyári időszakban viszonylag sokat olvasok is.
Remélem meghoztam a kedvet, és lesznek rendszeres látogatóim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése